Konst, hantverk & återbruk


För mer info se min hemsida www.limerose.se

tisdag 28 januari 2014

 

VINTERSPÅR 2014

Lördag den 1:a februari  till söndag den 2:a februari

mellan kl: 11-17 båda dagarna!

 

Följ spåren till Limerose at home , här hittar ni ett smakprov på mina alster i ull/nålfiltade tavlor och figurer, tavlor i olja, scrapbooking, återbruk mm

KLICKA på länken ovan för att komma till min hemsida för mina konstverk/alster.

Min man Mattias Rudenvall ställer ut sina naturfoton på Lindesbergs Stadshotell och det kommer att finnas foton från hans utställning i vårt hem också.


* Det kommer även finnas perkulator kaffe och kaka och tillgång till toalett.



Välkommen hem till Rudenvalls i Åbyhammar utanför Fellingsbro. Se skyltar/flaggor
* Vägbeskrivning finns på min hemsida eller använd eniro.se eller google maps eller egen GPS

www.limerose.se   Rosemarie Rudenvall /Limerose at home, konstverk
Mattias Rudenvalls hemsida för Mattias naturfoton

Läs mer om Vinterspår här på Lindesberg kommun hemsida